Sunday 10 April 2011

莫文蔚-他不愛我



我看到了他的心

演得全是他和他的''電影''

他不愛我

儘管如此

他還是贏走了我的心

當你與他去看電影的那天起

我的悲傷藉由這首歌得才到安慰與釋懷

她不愛我 儘管如此 她還是贏走了我的心

I'd love this music video, as its simple, nothing fancy. Mostly different mug shoot with touchy lyrics and Karen's touchy performance. Classy! Isn't it beautiful...

No comments: